2013-11-12

Nu har två dagar gått i denna veckan och i helgen kommer de äntligen hem till Halmstad igen. Känns så tomt och ensam när man vet att en viss person inte är hemma. Det är tråkigt och det känns faktiskt på mig att han inte är här. Imorgon ska jag till logopeden och ska vara där i en evighet. tar 4-6 timmar stod det. Jippi men äntligen kan jag få mina hjälpmedel. Jag har också rökt extra mycket sen i fredags för har varit halvt nere och mått dåligt. Har fått tillbaka klumpen i bröstet och jag gör allt för att den ska försvinna. Hoppas det bara är nått som jag går igenom denna veckan. I helgen ska jag jobba sen ska jag ner till Helsingborg och hämta min skrivare. Sen på Måndag ska jag besöka studion för att kolla på min tatuering och fylla i den.. Det kanske hade varit bättre att göra en ny för behöver verkligen ta bort min smarta lite.
Jag ska också börja träna igen för det får mig att må bättre men vet dock inte vart än. Kanske ska ge de gymmet som har öppet 24/7 ett till försök för gillar träna själv och jag vet inte vilka som tränar på det andra. Känner att jag måste få ut min smarta på nått sätt annars spricker jag till sist. Jag har också svårt att sova och det är inte okej alls. Skolan går bra och sånt.
Nu ska jag försöka sova igen för ska upp halv 6 imorgon för att förbereda allt sen ska jag fira Jolina på kvällen för hon fyller år på Torsdag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0