mitt liv

Har inte skrivit på länge men tänkte skriva nått litet nu.
Jag mår mycket bättre nu. Har gått upp ca 12kg sen förra sommaren och har börjat träna igen. Jag är dock arbetslös men ska kanske gå kock utbildning. Jag har gjort mycket sedan senaste inlägget. Jag har flyttat ner till Helsingborg igen och bor med mamma, Albin och Rickard. Jag har blivit vän med mamma igen och allt fungerar som det ska. Jag har tatuerat mig. Skulle göra något litet men sen tänkte jag att jag ska tatuera mig så varför inte göra nått speciellt? Jag tog då nästan hela ryggen. Han som tatuerade mig tyckte att jag var konstig som klarade av det så bra. Men mäta med vad jag har varit med om så är jag stark och klarar mycket. Det bevisade jag då. Min tatuering betyder så mycket. Det är inte bara en drömfångare för mig utan det är allt i mitt förflutna. Har mina minnen på ryggen. Det gör mig starkare för varje dag. Jag har också tagit kontakten med de personer som har betytt mycket för mig. Jag kan inte säga att jag ångrar något eller kanske inte är stolt över allt jag har gjort. Jag kan sakna de i Halmstad men jag saknade mer att vara nära min familj. Jag älskar min Mamma och Bror så mycket att jag inte kan stå ut att vara ifrån dem eller bråka med dem. Jag ser livet helt annorlunda nu. Det är både positivt och negativt. Tar varje dag som den kommer och jag gör det jag känner för att göra.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0