Natten är lång

Nu ligger jag i sängen på spikmattan. Det är otroligt skönt och det behöver jag just nu. Jag har deppat hela dagen från kl halv 8 till nu. Jag har krängt 1 kg godis och känner mig inte bättre för det. Tror jag måste ta mig i kragen och skärpa mig. Har inte tid att må dåligt. Jag får göra mig av med allt gammalt som är ovanor. Det är inte bra på något sätt att straffa sig själv för att komma åt att straffa någon annan. Jag måste verkligen börja om och nu har jag chansen. Jag ska vara i Halmstad till Lördag sen ska jag ner till hbg och gå på tivoli och träffa vänner. Nu ska jag se om jag får rätt på datorn så det kan bli musik.
Har bestämt att jag ska ha godislöfte och glass samt kakor i ett år nu! lycka till




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0