Try is hard!

Onsdag, en dag mitt i veckan. En vecka med vardagar som är exakt lika tråkiga. Det är kännslan jag har när jag är sjuk. En och en halv vecka har gått utan att jag har kunnat träna eller orkat göra nått. Typiskt att man ska bli sjuk, men det är bara männskligt. Jag har försökt mig på allt för att bli frisk. Druckit honung och mjölk, tagit extremt mycket halstabletter, ökat doseringen av asmamedecin, undvikit cigatett rök, Ätit mycket frukt, sovit mycket, Ätit en ben&jerry och så vidare. Jag ger upp. Så idag ska jag ta mig till gymmet och träna så mycket jag orkar för jag känner mig så maktlös om jag bara är inne och inte får göra det jag älskar att göra. Det jag älskar att göra är Träna, gå till Tivoli och mysa med Putte. Konstig texten blev för jag råka trycka på en knapp men skit samma. Kunde vist ändra texten igen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0