Smärtan är obeskrivlig

Nu är det Tisdag och jag börjar mitt inlägg med att skriva att jag inte har tränat på hela denna månaden. Jag har så ont i bröstet eller det är svårt att förklara. Men jag mår verkligen inte bra. Men trots det har jag försökt göra det bästa av allt och gick ut både på fredagen och lördagen. På fredagen red jag också Melitta i skolan det var AWESOME. sen började utgången inte så bra men när vi väl kom in till metalbar så träffade vi Ferbie och Tim mm. Det var jätte skoj. Vi fick gå igenom till Tivoli där en vis person stod i baren. Min bror var tvungen att hälsa på honom och jag bara skrattade för han gillar verkligen inte mig och det har jag all respekt för. Sen snurrade kvällen vidare och vi tog bussen hem.
På Lördagen var jag på kalas hos morfar för han fyller 64 år idag. Det gick väl inte som jag hade tänkt mig och utgången blev heller intre som jag hade planerat. Skulle ut med Ferbie men det blev nått konstigt med hennes mobil så hon gick hem. Jag gick ut i stället med Markus och vi gick till tivoli. Det var en rolig utgång och vi snackade lite om gamla minnen från skolan trots han är typ 3 år äldre än mig. Fick veta att en viss person i baren inte kunde sluta titta på mig men skit samma för jag har lagt ner det nu. G är verkligen en schyst tjej och hon är värd P. HAHA sen en komiskt sak som hände när jag kom ut från toan på kebabhouse var att jag träffade en kille som jag trodde inte jag skulle få träffa någon gång. Det var AWESOME så glad jag blev.
MEN trots att det har varit en bra helg mår jag skit:(
Hoppas verkligen smärtan försvinner snart.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0